Sosyal Medya Yönetimi

Sosyal medya, kişiler tarafından oluşturulan içeriğin basit-kompleks, anlık ve karşılıklı olarak paylaşılmasını ve ulaşılmasını sağlayan yeni bir dijital medya biçimidir.
Dünyanın her yanından insanların, saniyeler içerisinde iletişim kurmasına aracılık eden sosyal medya, müşterilerine ulaşmak için tüm büyük markaların kullandığı bir iletişim yoludur. Etkili bir sosyal medya yönetimi ile dijital dünyada markanızın bilinirliğini artırmak, potansiyel müşterilerinize ulaşmak ve oluşturduğunuz orjinal içerik ile kendi kitlenizi yaratmanız mümkündür. Bir markanın, aktif bir sosyal medya yönetimi kampanyası ile ürettiği güncel içerikler ve müşteri ile olan sürekli diyalogları sayesinde müşterilerin marka ile kurduğu bağ güçlenir, marka müşterilerin güvenini kazanabilir ve bu da beraberinde daha çok potansiyel müşteriye ulaşma olasılığı sağlar. Ürettiğiniz orijinal içerik ile benzerlerinizden kolayca sıyrılabilir ve markanızı öne çıkarabilirsiniz.
Sosyal Medya Yönetiminin Önemi
Şimdi aktaracağımız bilgiler, sosyal medya yönetimi ile kitlenize ulaşmanın ne kadar önemli bir pazarlama yöntemi olduğunu anlamamıza yardımcı olacaktır. Profesyonel sosyal medya yönetimi sayesinde web sitelerinin trafiği %91 artabiliyor ve daha ilgili bir hedef kitleye ulaşma ihtimali %71 artıyor. Sosyal medya ve bloglar, Türkiye’de aktif internet kullanıcılarının yaklaşık %63’sine ulaşıyor. (51 milyona yakın) Çevrimiçi tüketicilerin %43’ü sosyal medya hayranları veya takipçilerinden oluşuyor. Facebook kullanıcılarının %20’si reklamlardan ve orada gördükleri yorumlardan dolayı bir şey satın alıyor. Twitter kullanıcılarının %67’sinin, takip ettikleri markaları satın alma olasılığı daha yüksek oluyor. B2B işletmeleri LinkedIn kullanarak, müşteri ediniminde %61 başarı oranı ile karşılaşıyor.

Hedef kitle analizi:

Sosyal medyada iletişime başlamadan önce ulaşmak istediğiniz hedef kitleyi belirlemeli ve tanımalısınız. Bu süreç için yapacağınız doğru analizler ile etkili bir strateji üretebilir ve markanızın ihtiyaçlarını daha rahat karşılayabilirsiniz.

Rakip analizi:

Rakiplerinizle rekabet halinde olduğunuz platformlarda rakip analizi yaparak iletişim stratejilerini anlamak kendinizi geliştirmek adına oldukça önemlidir. Böylece sektörün tam bir değerlendirmesini yaparak iletişimde işinize yarayacak artıları daha rahat keşfedebilirsiniz.

Marka Geliştirme ve Konumlandırma:

Büyük küçük her işletmenin gelişmesinde başlanılan yerden çok nasıl bir yol izlendiği etkilidir. Markanızın şu anki durumuna göre bir yol haritası belirliyor, bu süreçte sosyal medyada kendinizi en iyi şekilde ifade edebilmenizi sağlamaya çalışıyoruz.

İçerik Üretimi:

İletişime başladığınızda hedef kitlenize ve amacınıza uygun konuları temel alarak içerik üretmeniz hedef kitleniz ile daha etkili iletişim kurmanızı sağlayacaktır. Bunun yanında iletişime geçeceğiniz mecranın doğasına ve teknik özelliklerine uygun içerikler üretmeniz sizi rakiplerinizden ayıracaktır.

Bize projenizden bahsedin

İşletmenizi çevrimiçi ortama taşımanıza ve tutkuyla büyütmenize yardımcı olalım

Ekibimiz sosyal medya pazarlamacılığı, SEO ve çevrimiçi tanıtımınızın tüm potansiyelini ortaya çıkarmanıza yardımcı olabilir!

Yorumlar

TÜMÜNÜ GÖR